Tak jak i my wiesz, że współcześnie o wizerunku firmy czy marki decyduje społeczny dowód zaufania, którym są wszelkie informacje umieszczone w sieci. To sieć staje się miejscem, w którym szuka się rekomendacji, poleceń oraz wszelkich informacji udostępnionych przez szeroką opinię publiczną.
Informacje te stają się dowodem na rzetelność i wiarygodność firm, jednak w przypadku, gdy są pomówieniem, mogą być przyczyną braku zaufania do marki, a tym samym braku zainteresowania ofertą firmy. Internet jest miejscem, w którym łatwo zamieszcza się opinie i komentarze –
rzadziej pozytywne, częściej zniesławienia, informacje zasłyszane i niepotwierdzone.
Aktywnie reagujemy na takie zdarzenia, kształtując dodatkowo pozytywny wizerunek za pomocą wielopoziomowych działań w Internecie. Wśród tych działań jest oczywiście bieżące raportowanie, są rekomendacje i wdrażanie aktywności.
Tą strefą w agencji Lulkiewicz PR zarządza Monika we współpracy z Janem.
Kontakt: monika@lulkiewiczpr.pl, 501 788 455
Kontakt: jan@lulkiewiczpr.pl, 695 825 400