Sprawdź i zacznij spełniać marzenia klientów dzięki metodzie Data Driven Media Intelligence!
Wyobraź sobie sytuację, w której Klient, mając wybór, decyduje się właśnie na Twoją markę.
Zastanawiasz się nad tym, co go przekonało i co zrobić, by to Twoja oferta zawsze była pierwszym wyborem potencjalnych klientów?
Myślisz nad działaniami. Masz produkt, tworzysz kontent, edukujesz, reklamujesz, ale czujesz, że to nie wystarczy?
I słusznie.
O Twojej marce mówią INNI. I to ich głos i Twoja aktywność w komunikacji z nimi ma dziś decydujący wpływ na postrzeganie Twojej marki i decyzje zakupowe potencjalnych klientów*.
I to jest dla Ciebie dobra wiadomość. Bo właśnie dzięki informacjom, rekomendacjom, opiniom, ocenom możesz poznać „marzenia” swoich Klientów i zacząć je spełniać. A dzięki naszej autorskiej metodzie Data Driven Media Intelligence będziesz świadomie budować wizerunek marki i komunikować ją wszędzie tam, gdzie nie może zabraknąć Twojego zdania.
Wypróbuj testowo (oferta ograniczona do 50 zgłoszeń**) metodę Data Driven Media Intelligence, dzięki której:
- Będziesz kontrolował, co mówią na temat Twojej marki: dziennikarze, użytkownicy czy grupy użytkowników SM, internauci, influencerzy, blogerzy, Twoi pracownicy czy Klienci.
- Wejdziesz w aktywny i bieżący dialog z autorem każdego z ważnych komunikatów i przedstawisz perspektywę marki.
- Twoja komunikacja nie będzie kończyć się na produkcji kontentu. Twoja marka będzie dyskutować codziennie, wszędzie tam, gdzie powinna być aktywna.
- Zdiagnozujesz procesy w organizacji, które nie budują właściwej tożsamości Twojej marki w oczach Twoich Klientów. Propozycje działań naprawczych znajdziesz w codziennych rekomendacjach dotyczących lokalizacji i treści. Wystarczy, że je zaakceptujesz, a my zajmiemy się ich realizacją online i offline.
- Zyskasz pewność, że Twoja marka prowadzi bieżącą, aktywną, scentralizowaną, spójną i poprawną komunikację ze wszystkimi WAŻNYMI użytkownikami.
Przestań sprzedawać! Zacznij spełniać marzenia.
*94% użytkowników podejmuje decyzje zakupowe po sprawdzeniu informacji w sieci.
** Oferta ograniczona do 50 pierwszych zgłoszeń. Zostaw adres email, a skontaktujemy się z Tobą, by opowiedzieć o Data Driven Media Intelligence.